luni, 6 decembrie 2010

Masinile de spalat LAVAMAT de la AEG

Gama LAVAMAT a producatorului german de electrocasnice AEG reprezinta un reper in ceea ce inseamna calitatea si fiabilitatea unei masini de spalat. Inovatiile Tehnologice, consumul redus de resurse in functie de capacitatea de incarcare, programele de asisitenta in timpul spalarii si mai ales programele presetate pe tesaturi si autonomia mare in programare au facut ca seriile LAVAMAT sa ridice standardul de calitate pentru ceilalti competitori de pe piata.

5 comentarii:

Adrian Enache spunea...

Nu prea se gasesc la noi in tara masini facute de aeg

Ionut Stefan spunea...

Misto masina de spalat rufe de la Aeg

Ovidiu P spunea...

Da, se gasesc masini de spalat rufe de la AEG, Cele mai multe pe site-uri online specializate in comercializarea de produse electrocasnice

Adi spunea...

Am si eu o masina de spalat de la AEG si spala foarte bine.



securitate it
Adrian Tanase
cik
blog

Anonim spunea...

Am si eu un aeg dar nu mai merge îmi tot Da eroare 60.ma poate ajuta cineva?
?

Postări populare

Postare prezentată

O bucatarie premium cu electrocasnice AEG